@ hb's crib

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-12-29 Klockan: 23:58:59
Tjena!
Sitter hos hemma hos HB nu me Lina och Ina, la nice de. Vi har mest chillat o lagat tacos, goa grejer de! Sen har vi skrikit sing star med, snackade med Manne på skype, han tyckte vi var grymma på att sjunga! Vi hade ansiktsmaskar me, skiit snyggt! Såg ut som ailens och lik, hahaha beautiful! :D
Vi har jullov nu och har haft fullt hela veckan. Igår var jag på bio med Bella och Sandra, sen gick vi på stan och kollade på mellandagsrea, fick med mig lite grejer hem. I förgår var jag på grand med Bella och hittade bra grejer där me :) Nyår på lördag med, nice! Vet inte riktigt hur jag gör där, vi får se!
bild från i sommras tror jag när jag, Oskar, Sara, Julia och Matilda chillade vid ica och jag körde moped!


Sara och Oskar :)

de var allt jag hade att bjuda på! Puss!
/ I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: