a la datasalen

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-12-15 Klockan: 13:44:29
Tjena ! Sitter i datasalen och dunkar musik och spelar chefren. De spelet man körde på mattelektionerna i mellanstadiet. Hihi super kul! Hahah nää men ikväll ska jag åka in till stan o käka pizza med lucia o memoria foöket tror jag. Riktigt nice. Sen efter det ska jag till UG där vi typ skulle ha knytkalas! Mys! Riktigt nice dag faktiskt. Imorn blir de julfest a la .. Ehh... Kommer inte på ngt bra justt nu. Meeeen i helgen ska jag baka julgodis o bygga pepparkakshus! Sen är det bara 2 träningar kvar med... Shit :( tiden har gått så grymt fort! Har beslutsångets när de gäller gymnasieval med. Det står mellan barn o fritid på teknikum eller samhäll på procivitas. Jag har ju sökt basketgymnasiet redan på procivitas... Aja nu ska jag fortsätta spela mitt roliga spel! / I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: