DJ Got Us Fallin' In Love

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-06-08 Klockan: 17:23:40
Jo men tjena!
Längesen nu dårrå.
Funderar på att börja blogga igen? Jag menar nu under sommaren, så har man ju ngt att göra om man är rastlös eller ngt. Iof så har jag ganska mkt i sommar- Norge? Danmark, Frankrike, Sthlm med bästa vän, chilla, grilla, bada, åka till havet med de bästa och såklart vara med fin fina vänner!

Jusst nu sitter jag och taggar Liseberg med fina människor nästa vecka! Vi blir nog ett stort gäng som degar runt i Gbg, la gött! De va bla fotboll mot lärarna idag, 9:orna vann såklart! (yy satt bla med Linnea och Josephine som jag inte har pratat med på länge och vi bestämde att vi skulle gå på Liseberg! Trevlans.
Det blir Basketgymnasiet för min del! ProCivitas- samhäll. Där väntar mina allra finaste vänner Lavvi och Ina! Ska bli helt underbart att börja på samma skola som dom igen! (L) Ett stort plus är att jag får med mig fina vänner till gymnasiet som går på min skola nu! GÖTT!

Bildbomb


forever <3


Sorry for Party Rockin'


Taggar ProCivitas nu broor!


gammal bild med finsate!


alla har vi varit små! (:

inga bilder på mig för tillfället

/ij





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: