Chill n' Grill med fina vänner!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2012-06-10 Klockan: 19:05:13
I tisdags var jag med Mina, Jojje och Isabella och tältade. Riktigt lyckat blev de! Dock kanske liiite kallt men annars hur mysigt som helst. Vi grillade korv, hade lite problem med grillen först men de löste sig som tur va. Vi grillade även banan med choklad i och marsmallows! Gött (yy Det måste vi absolut göra om! Det blev en hel del skratt om man säger så ;) haha en rolig dialog:
Vi sitter och skrattar åt en banan.
Mina: Hahahah, hur kul kan man egentligen ha åt en banan?
Jag: Hahah, jag vet inte!!
Mina: Ida du har lite kladd på hakan
SKRATT
Jag: Haha Isabella lägg ut detta på Facebook!
Isabella: Aa, vänta lite jag ska bara komma in.
Ni skulle förstå om ni va där! ;)
bilder ofc (a)
VISA BILDER KLIPPS AV AV SIG SJÄLV!

Postat av: Nike

Åh mysigt med tältning! :D

2012-06-10 @ 19:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: